Oh really?

Alla inlägg den 16 maj 2010

Av Malin Blitz - 16 maj 2010 13:44

Som rubriken: Jag måste ha nya hörlurar innan jag avlider!!


Funderar på ett par nya Koss portapro, hade mina gamla i 2-3 år men nu så sluta ljudet fungera på ena sidan.. men jag hade också ett par andra koss, sånna som man fick trycka in i öronen, dom gick ju vafan sönder bara en vecka efter att mina andra gick sönder. Så imorgon blir det till att köpa hörlurar och hårfärg.

Måste också göra klart ett arbete idag som jag ska skicka till en i klassen, hoppas att jag kommer hem hyffsat tidigt så att jag orkar göra det (är nämligen hos min kära farmor och farfar).


Igår körde jag för första gången på motorvägen, woho!
Trodde att det skulle vara mycket jobbigare än vad det var. Det enda som jag blev nervös för var när man skulle köra ut på motorvägen, att snabbt komma upp i hastighet och slänga sig ut HAHA. Men det gick mycket bättre än vad jag trodde.


Nästa vecka blir det till att bli klar med mitt bildprojekt som jag har hållit på med i en evighet.. jag kan lägga upp det sen när det är klart. (Bilden längst upp i bloggen, den har jag gjort, så ni får en inblick i hur mina bildprojekt ser ut)
Men nu, dessa två veckor som kommer, det är då allting händer...


Free Web Counter
Free Web Counter

Presentation

Yay 4 me! =)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards