Oh really?

Alla inlägg den 17 maj 2010

Av Malin Blitz - 17 maj 2010 14:30

Shoo bre!
Idag är det precis som en vanlig måndag, förutom att jag bara hade en seriös lektion idag, Bild och form. På den andra lekionen så städade vi lite i hantverksklassrummet och hade betygsamtal, sen skulle jag ha Matte B men läraren va sjuk...av alla dagar som man kan bli sjuk på så va det just idag när vi skulle ha en jätte repetition av alla kapitel eftersom att vi har nationella prov i matte imorgon, jag kommer helt säkert få IG i Matte B, härligt. Så idag gäller det att PLUGGA, det är iallafall något jag inte kommer sakna efter studenten haha.

Skulle ha köpt hårfärg och hörlurar idag.. men orkade inte eftersom att jag hade 3 ton väskor att bära hem till pappa (jag flyttar mellan 2 hem varje måndag) och jag tror nog inte att jag köper nya hörlurar (kanske) för jag kom på att jag hade mina gamla skullcandy GI, men ljudet är inte så jävla bra och dom gör ont. Det är bara utséendet som är bra HAHA.


Just nu håller jag på att dö av hunger, jag åt inte frukost och åt inte i skolan heller, så jag ska göra någon macka. Håller också på att uppdatera ett spel som jag har spelat i ca 1,5 år HAHA, Ether Saga Online, jag är en sån nörd.. men nu har jag faktiskt inte spelat sen i vintras! tills nu XD


Ha det så bra!

Presentation

Yay 4 me! =)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards